Sunday, December 15, 2013

ინტელის პროექტის მე-7 დღე საინტერესო იყო იმ თვალსაზრისით, რომ ვისაუბრეთ მოსწავლეთა საჭიროებების განსაზღვრის შესახებ. პროექტის დასაწყისში უპრიანია გამოირკვეს მოსწავლეთა სხვადასხვა დონე  და შესაძლებლობების უნარი, საგანგებო საჭიროების მოსწავლეთათვის იმთავითვე უნდა განისაზღვროს შესაბამისი მხარდაჭერა - სკაფოლდინგი, ე.წ  ხარაჩო. გავეცანით ჰოვარდ გარდნერის "მრავლმხრივი ინტელექტის"  ეტაპებს, თუ როგორ უნდა გავითვალისწინოთ ისინი პროექტის მსვლელობისას., შევუმნათ შესაბამისი პირობები მოსწავლეებს ამ თვალსაზრისით. აგრეთვე, გავეცანით ფსიქოლოგთა მიერ შემუშავებულ ბავშვთა ფსიქოტიპებს -აუდიალები, ვიზუალები და კინესთეტიკი, პროექტის აქტივობებიც დავგეგმეთ ინტელექტის ამ სფეროთა მიხედვით. შევქმენით შაბლონები და ფორმები მოსწავლეთათვის.

No comments:

Post a Comment