ინტელის პროექტის მე-7 დღე საინტერესო იყო იმ თვალსაზრისით, რომ ვისაუბრეთ მოსწავლეთა საჭიროებების განსაზღვრის შესახებ. პროექტის დასაწყისში უპრიანია გამოირკვეს მოსწავლეთა სხვადასხვა დონე და შესაძლებლობების უნარი, საგანგებო საჭიროების მოსწავლეთათვის იმთავითვე უნდა განისაზღვროს შესაბამისი მხარდაჭერა - სკაფოლდინგი, ე.წ ხარაჩო. გავეცანით ჰოვარდ გარდნერის "მრავლმხრივი ინტელექტის" ეტაპებს, თუ როგორ უნდა გავითვალისწინოთ ისინი პროექტის მსვლელობისას., შევუმნათ შესაბამისი პირობები მოსწავლეებს ამ თვალსაზრისით. აგრეთვე, გავეცანით ფსიქოლოგთა მიერ შემუშავებულ ბავშვთა ფსიქოტიპებს -აუდიალები, ვიზუალები და კინესთეტიკი, პროექტის აქტივობებიც დავგეგმეთ ინტელექტის ამ სფეროთა მიხედვით. შევქმენით შაბლონები და ფორმები მოსწავლეთათვის.
No comments:
Post a Comment